ارز دیجیتال

  • ۰
  • ۰

مشارکت Bitmain با پیشرو در ارائه دهنده میزبان blockchain مستقر در ایالات متحده Core Science همچنان به معرفی فناوری و تخصص مشهور Bitmain به بازار آمریکای شمالی می پردازد.

پس از اعلام تأسیس نخستین آکادمی آموزش مورچه ها (ATA) مستقر در ایالات متحده در ماه مه ، در دالتون ، جورجیا ، Bitmain و Core Scientific دوباره گرد هم آمده اند تا بتوانند خرید 17،595 دستگاه سری Antminer 19 را برای خدمات رسانی به مشتریان میزبان Core علمی و عملیات خودشان انجام دهند. .

این مشارکت نشان دهنده بیشترین تعداد ماشین آلات معدن است که برای خرید توسط یک شرکت میزبان blockchain تکمیل شده و هم Bitmain و Core Scientific را به عنوان سازمانهای برتر جهانی هوش مصنوعی و blockchain محکم می کند.

علاوه بر خرید برجسته مدلهای S19 ، ATA جدید خدمات آموزشی و صدور گواهینامه بسیار مورد توجه Bitmain را نیز برای شرکت کنندگان در آمریکای شمالی از پاییز 2020 آغاز خواهد کرد. این بدان معنی است که شرکت کنندگان دیگر نیازی به سفر بین المللی برای دسترسی به تقاضا آکادمی ندارند. دوره ها و اعتبارنامه ها

ATA Bitmain تنها موسسه آموزشی و مجوز صدور گواهینامه است که به طور رسمی توسط Antminer تأیید شده است. از طریق این همکاری ، Bitmain برنامه درسی اثبات شده ATA را با مربیان معتبر Core Science ترکیب کرده است تا آموزش های جذاب و عملی را برای شرکت کنندگان در آمریکای شمالی ارائه کند.

شعبه ATA دالتون ، جورجیا رویکرد دستکش سفید و تعالی عملیاتی قوی را که به ATA مشهور است ، ادامه خواهد داد تا اطمینان حاصل شود که حاضران با مهارت های مهم مورد نیاز برای کار در بالاترین سطح و اطمینان از زنده ماندن در طولانی مدت تجهیزات معدن خود اطمینان حاصل می کنند. .

از طریق این همکاری با Core Science ، Bitmain به ارائه فناوری و تخصص معدن در جهان منجر می شود تا جهان با دستیابی به بخش های جدید به ارتفاعات جدید برسد.

 

Antminer T19 سومین مدل منتشر شده از آخرین نسل Antminers با افتخار توسط Bitmain است. T19 مجهز به میزان هش 84 / TH / s٪ 3 and و دارای راندمان انرژی 5/37 J 5/5 ±

Antminer T19 با همان نسل از تراشه های ساخته شده سفارشی موجود در Antminer S19 و S19 Pro قرار دارد و از عملکردهای کارآمد و کارآمد برای استخراج ارزهای رمزنگاری شده تحت الگوریتم SHA256 اطمینان می دهد.

در مقایسه با Antminer T17 قبلی ، T19 عملکرد را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد ، و این امکان را برای کارگران فراهم می کند تا به راندمان و درآمد بهتری دست پیدا کنند.

T19 همچنین از منبع تغذیه جدید APW12 و سیستم عامل ارتقا یافته بهره می برد ، که سرعت راه اندازی سریع تری را برای یک تجربه بهینه در معدن ارائه می دهد. معدنچیان می توانند از آخرین فناوریهای موجود در مدل جدید انتظار داشته باشند و از تاریخ 01 ژوئن 2020 ، ساعت 11:00 (GMT + 8) با تاریخ حمل و نقل از 21-30 ژوئن 2020 ، در وب سایت رسمی شروع به فروش کنند.

مشخصات Antminer T19 در وب سایت رسمی Bitmain موجود است.

برای جلوگیری از احتکار و اطمینان از اینکه خریداران بیشتری می توانند معدنچیان را در این دسته خریداری کنند ، ما برای هر کاربر حد اقل 2 کارگر تعیین کرده ایم. برای سوالات بیشتر درباره فروش ، لطفاً با تیمهای فروش مشخص Bitmain بر اساس منطقه شما تماس بگیرید

هنگامی که اولین بار استخراج بیت کوین در سال 2009 آغاز شد ، برای علاقه مندان به Cryptocurrency یک سرگرمی طاقت فرسا در نظر گرفته شد. از آن زمان ، این کشور به یک صنعت میلیارد دلاری تبدیل شده است - بیت ماین از سال 2013 این رشد را به عهده داشته است.

ورود Bitmain به بازار معدن در سال 2013 شاهد ظهور "عصر ASIC" بود ، زیرا این شرکت در تلاش بود تا ASIC ها را به توده مردم برساند. به طور خاص برای معدن ارزهای رمزنگاری شده ، از آن زمان تقاضا برای ASIC در کنار پیشرفت صنعت معدن بیت کوین رو به رشد است.

استخراج BTC: از سرگرمی گرفته تا صنعت جهانی

در سال 2009 ، تنها سخت افزار مورد نیاز برای استخراج بیت کوین یک کامپیوتر خانگی ساده بود (مشروط بر اینکه مشخصات معقولی داشته باشد). این رایانه ها CPU های چند هسته ای استاندارد را اجرا می کنند ، که BTC را با سرعت 50 در هر بلوک تولید می کند. این معادل با چند دلار سود در روز است.

سریع ده سال به جلو و استخراج بیت کوین در سال 2019 پنج میلیارد دلار آمریکا درآمد ایجاد کرده است.

 

این خواسته ها برای اولین بار در اکتبر 2010 شتاب بیشتری یافت ، هنگامی که کد استخراج بیت کوین با GPU ها برای عموم منتشر شد. اگرچه مردم توانستند بیت کوین را برای خود معدنکاری کنند ، اما به سرعت آشکار شد که هنوز هم برای کاربران GPU مقیاس نرخ هش آسان نیست. بنابراین ، فقط یک بار FPGA معرفی شد که معادن واقعاً شروع به مقیاس نمودند ، زیرا FPGA ها از GPU ها دارای انرژی بیشتری هستند.

تا سال 2012 ، صنعت معدن با اتخاذ فناوری ASIC حتی بیشتر پیشرفت کرد. این کارگران معدن برای استفاده ویژه از ارزهای رمزگذاری شده استخراج معادن با دقت طراحی شده اند و نیاز به بهم ریختن قسمت قابل برنامه ریزی درست FPGA ها را پس از خرید جایگزین می کنند. از آنجا که همواره نیاز به یک کار و محاسبه کارآمدتر برای محاسبات وجود خواهد داشت ، ASIC ها پیشرفت طبیعی در صنعت معدن بیت کوین بودند.

  • ۹۹/۰۴/۱۹
  • ali raad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی