ارز دیجیتال

  • ۰
  • ۰

بیت کوین

چرا تجارت رمزنگاری در 
 رقابت
 جزو سخت ترین های صنعت است - بعضی اوقات نیمی از قیمت رقیب.
فهرست شاخص شهر 70
این جدول فقط برای اهداف مقایسه ای است و هیچ سطح عملکرد آتی را نشان نمی دهد. ارقام گسترده از وب سایت های رقیب برجسته انگلستان گرفته شده است و تا حداکثر دانش ما از تاریخ 27 مه 2019 صحیح است. FXCM نمی تواند صحت چنین ارقامی را تضمین کند و در قبال خطاها ، حذف ها یا تأخیرها یا اقدامات با تکیه بر این مسئولیتی ندارد. اطلاعات لطفاً برای آشنایی با مفروضات یا مبنایی که در هنگام محاسبه اسپردها به وب سایت کارگزار CFD مربوطه مراجعه کنید. لطفاً توجه داشته باشید که هزینه های یک شبه ممکن است در بین کارگزاران متفاوت باشد و در این مقایسه گنجانده نشده است.

در دسترس در دسترس *
تا 2: 1 اهرم مؤثر [1] موجود است. اندازه موقعیت انتخاب خود را کنترل کنید که فقط نیمی از بودجه لازم را می طلبید. برای تجارت 1: 1 از اهرمهای مؤثر نیز استفاده کنید. انتخاب شماست.
راه خود را تجارت کنید
طولانی یا کوتاه بروید - هیچ محدودیتی در جهت بازار وجود ندارد. آیا به دنبال خودکار کردن معاملات خود در ارزهای رمزپایه هستید؟ ارزهای رمزنگاری شده ما می توانند استراتژی های خودکار شما را کنترل کنند.
ویجت قیمت گذاری مستقیم
SYMBOL SPREAD
BTCUSD 26.1
ETHUSD 2.1
LTCUSD 0.7
BCHUSD 4.2
XRPUSD 0.0
CryptoMajor 2.0
EOSUSD 0.0
XLMUSD 0.0


برو آهو.
WALLET CRYPTO را گم کنید.
Crypto را بخرید یا بفروشید

بدون دردسر کیف پول

تجارت را شروع کنید

CFD یا Cryptos فیزیکی؟
بگذارید بحث را برای شما حل کنیم. CFD مزایایی را برای دلالان ارائه می دهد که با توجه به بازار رمزنگاری "فیزیکی" ارائه نمی شود. آنها عبارتند از:

هیچ مشکلی با WALLETS CRYPTO یا WALLETS سخت افزار نیست
اگر خرید و فروش ارزهای رمزنگاری جسمی را انجام می دهید ، باید تصمیم بگیرید که آیا ارز رمزنگاری جسمی خود را با ارائه دهنده خود ترجیح می دهید یا خیر. اگر این کار را انجام دهید ، خطر می کنید که هک شده باشند. اگر اینطور نیست ، باید یاد بگیرید که چگونه از کیف پول های سخت افزاری استفاده کنید که یک ضربه زدن به کلید اشتباه می تواند به معنای از بین رفتن همه وجوه باشد.
ارزهای رمزنگاری به عنوان پرداخت کالاها و خدمات به طور گسترده ای پذیرفته نمی شوند. نیازی به نگه داشتن آنها از نظر جسمی نیست.
مقرراتی که محافظت می کند
CFD محصولات مالی تنظیم شده است. رمزنگاری فیزیکی نیست. برای معامله گر این بدان معناست که بنگاهی که با آنها سر و کار دارند ، هم از طرف تنظیم کننده ها ، هم حسابرسان و هم کمیته های اجرایی تحت نظارت نظارت دارند. با داشتن CFD می توانید مطمئن باشید که بهترین قیمت موجود را دریافت می کنید زیرا این یک الزام نظارتی است. شما با رمزنگاری فیزیکی تضمین نشده اید.
امنیت مالی
FXCM تنظیم می شود و بودجه شما در موسسات مالی پیشرو برگزار می شود. وجوه شما توسط یک مبادله کنترل نشده نگهداری نمی شود بلکه در عوض شرکتی مطابق با اقدامات پیشگیری از هک مورد نیاز است. و در شرایطی که FXCM به دلیل عدم پرداخت بدهی قادر به بازپرداخت وجه نیست ، مشتریان می توانند برای حمایت از FSCS تا 85000 پوند برای هر فرد تکیه کنند.
PLATFORMS بهتر
سیستم عاملهای ما آزمایش شده از نبرد هستند و در طول تاریخ 20 ساله FXCM در حال توسعه بوده اند. آنها از نظر سیستم عامل های تجاری تازه تاسیس شرکت های رمزنگاری فیزیکی از نظر ویژگی های اقتصادی غنی تر هستند. شما می توانید هر نوع محصول رمزپایه ای را که دوست دارید ، بدون توجه به آنچه در حال حاضر در حساب خود دارید ، تجارت کنید. به عنوان مثال ، یک حساب FXCM در GBP می تواند بدون نیاز به داشتن دلار اول ، BTC / USD طولانی بگذرد. این طور نیست

  • ۹۹/۰۲/۲۱
  • ali raad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی