ارز دیجیتال

  • ۰
  • ۰

هنگامی که اولین بار استخراج بیت کوین در سال 2009 آغاز شد ، برای علاقه مندان به Cryptocurrency یک سرگرمی طاقت فرسا در نظر گرفته شد. از آن زمان ، این کشور به یک صنعت میلیارد دلاری تبدیل شده است - بیت ماین از سال 2013 این رشد را به عهده داشته است.

ورود Bitmain به بازار معدن در سال 2013 شاهد ظهور "عصر ASIC" بود ، زیرا این شرکت در تلاش بود تا ASIC ها را به توده مردم برساند. به طور خاص برای معدن ارزهای رمزنگاری شده ، از آن زمان تقاضا برای ASIC در کنار پیشرفت صنعت معدن بیت کوین رو به افزایش است.

استخراج BTC: از سرگرمی گرفته تا صنعت جهانی

در سال 2009 ، تنها سخت افزار مورد نیاز برای استخراج بیت کوین یک کامپیوتر خانگی ساده بود (مشروط بر اینکه مشخصات معقولی داشته باشد). این رایانه ها CPU های چند هسته ای استاندارد را اجرا می کنند ، که BTC را با سرعت 50 در هر بلوک تولید می کند. این معادل با چند دلار سود در روز است.

سریع ده سال به جلو و استخراج بیت کوین در سال 2019 پنج میلیارد دلار آمریکا درآمد ایجاد کرد. علیرغم نوسانات رشد صنعت ، این ارقام افزایش تقاضای کلی برای معدنچیان بیت کوین را پیشنهاد می کند.

این خواسته ها برای اولین بار در اکتبر 2010 شتاب بیشتری یافت ، هنگامی که کد استخراج بیت کوین با GPU ها برای عموم منتشر شد. اگرچه مردم توانستند بیت کوین را برای خود معدنکاری کنند ، اما به سرعت آشکار شد که هنوز هم برای کاربران GPU مقیاس نرخ هش آسان نیست. بنابراین ، فقط یک بار FPGA معرفی شد که معادن واقعاً شروع به مقیاس نمودند ، زیرا FPGA ها از GPU ها دارای انرژی بیشتری هستند.

تا سال 2012 ، صنعت معدن با اتخاذ فناوری ASIC حتی بیشتر پیشرفت کرد. این معدنچیان برای استفاده خاص از ارزهای رمزگذاری شده است

خراج معادن با دقت طراحی شده اند و نیاز به بهم ریختن قسمت قابل برنامه ریزی درست FPGA ها را پس از خرید جایگزین کرده اند. از آنجا که همواره نیاز به یک کار و محاسبه کارآمدتر برای محاسبات وجود خواهد داشت ، ASIC ها پیشرفت طبیعی در صنعت معدن بیت کوین بودند.

آنتمینر متولد می شود

تا نوامبر 2013 ، Bitmain ASIC خود را معرفی کرد: Antminer S1 ، که دارای سرعت هش 180 گیگاهرتز بر ثانیه بود. تنها چند ماه بعد ، مدل Antminer S2 منتشر شد که میزان هش به طور قابل توجهی بالاتر از 1 TH / s است.

ASIC های Bitmain به مرور زمان قدرت بیشتری پیدا می کردند و با گذشت زمان کارآمدتر بودند.

  • ۹۹/۰۲/۳۱
  • ali raad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی